телебачення

У Нацраді з питань телебачення кажуть, що канал «систематично порушував умови ліцензії». Керівництво «112 Україна» заявило, що вбачає в рішенні ради «жорстку цензуру».
На початку липня 2019-го пішов з життя корифей режисури Дмитро Якович Головачов. Для тих, хто його знав, будь-які слова будуть зайвими. Для тих, хто не знав, незрозумілими. У будь-якому разі крізь ком у горлі та приступ німоти шукати якісь слова, щоб висловити не стільки біль і скорботу, скільки неосяжний респект і величезну шану Дмитру Яковичу Головачову за сам факт його існування в світі та присутність у нашому житті, марні зусилля. Але ми все ж таки спробуємо.
Власник NewsOne народний депутат Тарас Козак заперечує зв’язок між телеканалом і російським «Промсвязьбанком», про який напередодні заявив генеральний прокурор Юрій Луценко.
Генпрокурор Юрій Луценко заявив про відкриття кримінального провадження у зв'язку із намірами телеканалу NewsOne провести телеміст із «Росією 24».
Український і російський телеканали напередодні заявили про намір провести спільний телеміст.
Народний депутат Тарас Козак став одноосібним власником телевізійних мовників телеканалу ZIK — компаній «Міст ТБ» і «ТРК «Нові комунікації». Тепер в активі Козака три канали: «112 Україна», NewsOne та ZIK.
Укази стосуються призначення та звільнення членів Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення — Юрія Артеменка і Володимира Горковенка.
Голова Національної ради з питань телебачення і радіомовлення Юрій Артеменко подав у відставку. Президент України Петро Порошенко його звільнив. 
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке автору, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Вы также можете отправить свой комментарий.