Щоб прискорити роботу на ділянці траси М-03, що припадає на Харківську область, довелося залучати техніку та додаткові бригади з інших регіонів.
Про це повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Харківській області.
Траса М-03 Київ — Харків — Довжанський, нагадують у службі, є основним шляхом для доставки гуманітарних та військових вантажів і для евакуації поранених. Станом на середину квітня на тій частині, що припадає на Харківщину, залатали 95% ям. Аварійний ремонт майже завершений на ділянці від Гонтова Яра до Харкова.
Ями прибирають пневмо-струменевим методом, заливають гарячим асфальтобетоном, який підвозять у спеціальних автомобілях-термосах. На найбільш зруйнованих ділянках працюють ще й асфальтоукладальники.
![Усі фото — Служба відновлення та розвитку інфраструктури в Харківській області](/sites/default/files/inline-images/436315360_446280377766997_7663209741616152227_n.jpg)
![](/sites/default/files/inline-images/436199669_446280304433671_5886486211278650057_n.jpg)
![](/sites/default/files/inline-images/436367987_446280287767006_7894683105673490134_n.jpg)
Щоб прискорити роботу, підрядникам довелося залучати техніку та додаткові бригади з інших регіонів.
«Зауважимо, терміни проведення робіт напряму залежать від фінансування, адже в умовах воєнного стану в Україні всі кошти спрямовано на посилення обороноздатності. Наразі всі роботи підрядники й досі виконують за власні обігові кошти», — додали у Службі відновлення.
Шляховики назвали пріоритетні напрямки ремонту доріг на Харківщині: це траса М-03 та об'їзна дорога навколо Харкова.
Новини за темою
![](/sites/default/files/textimage_store/cache/styles/facebook/8/82/82fdd94f1cd9a090c9663250325537d85508ccd349eb6689ef2b4c82c308dd9e.jpg)