На Харківщині поновили польоти на Ан-26, припинені після авіакатастрофи в Чугуєві

Харківський національний університет Повітряних сил поновив тренувальні польоти на літаку Ан-26Ш. Наразі навички відпрацьовують командири та інструктори, курсанти тренуватимуться від початку весни.

Про поновлення польотів повідомили у пресслужбі ХНУПС імені Івана Кожедуба.

«Після тривалої зупинки польотів літак АН-26Ш знов у небі! Основним завданням командирських тренувальних польотів, що наразі тривають, є підготовка льотного складу до виконання польотів з одним вимкненим та задросельованим двигуном», — кажуть у виші.

У пресслужбі Міністерства оборони зазначають, що це перші в цьому році польоти, у них беруть участь командири та інструктори військової частини.

Військові авіатори піднімалися в небо на навчально-тренувальних літаках Л-39 «Альбатрос» і вертольоті Мі-8. Також відновили польоти на військово-транспортних літаках Ан-26Ш.

«Цього року ми розпочали практику з командирських польотів, під час яких покращили свою льотну майстерність та вдосконалили навички керівного складу в організації, проведенні та забезпеченні польотів. Льотчики відпрацювали методику польотів у складних метеорологічних умовах на всіх типах літальних апаратів, які ми експлуатуємо. Також було відпрацьоване питання організації і взаємодії групи керівництва польотами з льотним складом», — розповів заступник командира військової частини з льотної підготовки Роман Куценко.

Авіатори також відпрацьовували посадку Ан-26Ш з імітацією відмови одного з двигунів.  

До польотів підготували злітно-посадкову смугу, поле, авіаційну й аеродромну техніку.

Планові польоти з курсантами льотного факультету ХНУПС планують розпочати на початку весни.

Фото: mil.gov.ua

У вересні 2020 року під час тренувального польоту в Чугуєві розбився військовий літак Ан-26, загинули 26 людей: 19 курсантів і сім членів екіпажу. Один курсант вижив. 

Слідчі відкрили провадження за фактом порушення правил польотів та підготовки до них (ч. 416 Кримінального кодексу України). Польоти на Ан-26 припинили, поки не з’ясують обставини катастрофи.

Комісія з розслідування причин катастрофи назвала серед факторів, що призвели до падіння літака, несправності у системі управління лівого двигуна, людський фактор, серйозні порушення в організації польотів.

Про підозру у причетності до катастрофи повідомили командиру військової частини А-4104 в Чугуєві, керівнику польотів частини та командувачу Повітряних сил Сергію Дроздову. Печерський райсуд Києва постановив арештувати офіцерів з Чугуєва, а Дроздова відпустив під особисте зобов'язання. 

Якщо Ви виявили помилку у тексті — виділіть її курсором та натисніть "Ctrl + Enter". Дякуємо Вам за уважність та ввічливість.
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке автору, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Вы также можете отправить свой комментарий.