Харківський авіазавод планують залучити до виробництва літаків для МВС

Харківське державне авіаційне виробниче підприємство може отримати держзамовлення на літаки АН-74, а також долучитися до виробництва АН-178.

Питання відновлення виробництва на Харківському авіазаводі обговорювали під час наради 22 січня, повідомили у прес-службі Харківської обладміністрації.

За інформацією ХОДА, Міністерство внутрішніх справ планує укласти з концерном «Укроборонпром» контракт на придбання літаків для Національної гвардії та Державної служби з надзвичайних ситуацій. У рамках контракту Харківський авіазавод може отримати замовлення на виробництво двох літаків АН-74, а надалі — разом із заводом «Антонов» взяти участь у виробництві 10 літаків АН-178.

«Мова йде про обсяг контракту, який потрібно виконати в найближчі п’ять років. Ми говоримо про один літак АН-32Б, який хочемо отримати вже цього року, два літаки АН-74 для потреб Національної гвардії з постачанням у 2020-2021 роках. І ми говоримо про нові машини АН-178, які будуть реально поставлятися з 2022 року. У рамках контракту ми зможемо отримати 10 таких літаків: один — для потреб Національної гвардії України та дев’ять — для Служби надзвичайних ситуацій. Обсяг цього контракту — приблизно 450 мільйонів доларів», — розповів міністр внутрішніх справ Арсен Аваков.

Наразі МВС вивчає деталі та хоче переконатися, що підприємства готові виконати держзамовлення, після чого інформацію передадуть на розгляд прем'єр-міністру.

Аваков розраховує на підписання документів, що стосуються замовлення, протягом кількох найближчих тижнів.

Фото: kharkivoda.gov.ua

Генеральний директор ХДАВП Сергій Задорожний також повідомив, що за останні півроку підприємство збільшило обсяги виробництва в 1,6 рази.

«Активізовано цілу низку контрактів із відновлення льотної придатності машин, що ми випустили раніше. До нового року ми виконали два міжнародних контракти з обслуговування єгипетського та туркменського замовників», — навів приклади керівник авіазаводу.

Протягом останніх п’яти років ХДАВП не зробило жодного літака. Підприємство неодноразово потрапляло у рейтинг найбільших боржників із заробітної плати, який складало Міністерство юстиції. За даними Мін’юсту, на кінець жовтня заборгованість перевищувала 74 млн грн. На авіазаводі розраховують повністю погасити борги із заробітної плати в 2023 році, з єдиного соціального внеску — в 2024-му, перед Пенсійним фондом — в 2025-му.

Сергія Задорожного, який був радником директора з літакобудування заводу «ФЕД», призначили виконуючим обов'язки генерального директора ХДАВП у червні 2018 року.

Читайте MediaPort у Telegram

Якщо Ви виявили помилку у тексті — виділіть її курсором та натисніть "Ctrl + Enter". Дякуємо Вам за уважність та ввічливість.
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке автору, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Вы также можете отправить свой комментарий.