Web Analytics

ДБР завершило розслідування катастрофи Ан-26 в Чугуєві

Держбюро розслідувань 5 травня завершило досудове розслідування у справі про падіння військового літака Ан-26 в Чугуєві у вересні 2020 року. Обвинувальний акт скерують до суду.

Як повідомили у пресслужбі Державного бюро розслідувань, у справі провели понад 150 різних експертиз.

«Досудовим розслідуванням встановлено осіб, які вчинили кримінальні правопорушення, що перебувають у причинно-наслідковому зв’язку з авіакатастрофою», — зазначили у ДБР.

Фото: dbr.gov.ua

Підозрюються шестеро людей:

  • командувача Повітряних сил Збройних сил України;
  • начальника Харківського національного університету Повітряних сил імені Івана Кожедуба;
  • командира військової частини А4104;
  • заступника командира військової частини А4104;
  • заступника командира військової частини з льотної підготовки;
  • керівника управління польотами 25 вересня 2020 року на аеродромі «Чугуїв».

«Через недбале ставлення даних посадових осіб до військової служби, а також порушення підготовки до польотів у військовій частині та правил експлуатації літака Ан-26 загинуло 26 військовослужбовців», — стверджують у бюро.

Ще трьом фігурантам, яким повідомили про підозру минулого тижня, 3 травня Печерський районний суд обрав запобіжний захід — нічний домашній арешт.

Всім підозрюваним, їхнім захисникам і потерпілим (родичам загиблих) вже повідомили про завершення розслідування та надали доступ до матеріалів справи. Обвинувальний акт готуються скерувати до суду.


Військовий літак Ан-26 розбився 25 вересня 2020 року під час тренувального польоту в Чугуєві, загинули 26 людей: 19 курсантів і сім членів екіпажу. Один курсант вижив. 

Слідчі відкрили провадження за ч. 416 Кримінального кодексу України (порушення правил польотів та підготовки до них), потім додали ще ст. 425 (недбале ставлення до військової служби). Польоти на Ан-26 припинили, поки не з’ясують обставини катастрофи, але в середині лютого поновили.

Комісія з розслідування причин катастрофи назвала серед факторів, що призвели до падіння літака, несправності у системі управління лівого двигуна, людський фактор, серйозні порушення в організації польотів.