Web Analytics

Кернес обіцяє, що користувачі E-ticket платитимуть за проїзд менше

Міськрада готує програму лояльності для пасажирів з електронними проїзними квитками.

Про заплановані новації в оплаті проїзду Харківський міський голова Геннадій Кернес розповів у програмі «Велике інтерв'ю» на телеканалі «Simon», повідомляє прес-служба міськради.

«Зараз «E-ticket» працює у тролейбусах, трамваях і почав працювати в метро, ​​де ще належить збільшити кількість валідаторів. Надходять пропозиції від банків, щоб пасажири могли оплачувати проїзд банківською картою. Коли концепція буде повністю завершена, то ми запропонуємо програму лояльності власникам цього проїзного квитка. Тобто, якщо людина купує E-ticket, то поїздки для неї будуть дешевшими», — розповів міський голова.

За його словами, впровадження єдиного електронного квитка в метро планують завершити цього року. Наступного року мерія хоче поширити цю систему на автобуси.

Кернес запевнив, що підвищення вартості проїзду в міському пасажирському транспорті поки не планується.

Фото: Павло Пахоменко

Систему єдиного квитка для електричного транспорту E-ticket презентували в Харкові в листопаді 2017 року, а невдовзі запустили в трамваях і тролейбусах. Передбачалося, що метро підключиться до E-ticket з 1 січня 2018 року, однак терміни неодноразово переносили. У тестовому режимі система запрацювала у квітні 2019-го. У мерії планували, що тестування триватиме до півтора місяців, а після цього метрополітен почне поступово відмовлятися від проїзних карток старого зразку.

За інформацією міськради на початок липня, бортові комп'ютери для системи E-ticket встановили на 451 трамваї та тролейбусі, змонтували там 1419 валідаторів для реєстрації проїзду. У метро на той час підключили частину валідаторів — близько півсотні, встановили 101 термінал самообслуговування. На початку серпня мерія відзвітувала, що тестування Е-ticket у метро завершено.

Запровадити динамічні тарифи міськраді пропонували представники громадських організацій, в тому числі громадської організації «Харківський антикорупційний центр», які оскаржували в суді підвищення вартості проїзду в муніципальному електротранспорті — на початку лютого він подорожчав з 5 до 8 гривень у метро і з 4 до 6 гривень у трамваях і тролейбусах. Після початку судового розгляду виконком перезатвердив тарифи, доповнивши рішення пунктом щодо впровадження диференційованої оплати.

Представники «Харківського антикорупційного центру» продовжують судитися з виконкомом. На початку серпня ГО рішення суду про закриття справи щодо тарифів на проїзд у метро набуло чинності. Розгляд апеляції на закриття справи про тарифи в наземному електротранспорті призначено на 15 серпня. 

Читайте MediaPort у Telegram