Web Analytics

Тестування системи Е-ticket у харківському метро завершено — міськрада

У мерії повідомили про завершення першого етапу впровадження системи електронного квитка в метрополітені.

У мерії звітували про завершення першого етапу впровадження системи електронного квитка в метрополітені.

Про це сьогодні розповів сьогодні директор Департаменту інфраструктури Харківської міськради Сергій Дульфан.

За його словами, для запуску першого етапу системи електронного квитка на всіх станціях метро встановили «мінімальну кількість обладнання» та оснастили валідаторами наземний електротранспорт.

«Наразі створена юридична база для повноцінної роботи інвестора з комунальним підприємством «Харківпас». Система електронного квитка працює в режимі першої пускової черги», — зазначив Дульфан.

Фото: city.kharkov.ua

Систему єдиного квитка для електричного транспорту E-ticket презентували в Харкові в листопаді 2017 року, а невдовзі запустили в трамваях і тролейбусах. Передбачалося, що метро підключиться до E-ticket з 1 січня 2018 року, однак терміни неодноразово переносили. У тестовому режимі система запрацювала у квітні 2019-го. У мерії планували, що тестування триватиме до півтора місяців, а після цього метрополітен почне поступово відмовлятися від проїзних карток старого зразку.

За інформацією міськради на початок липня, бортові комп'ютери для системи E-ticket встановили на 451 трамваї та тролейбусі, змонтували там 1419 валідаторів для реєстрації проїзду. У метро на той час підключили частину валідаторів — близько півсотні, встановили 101 термінал самообслуговування.

Читайте MediaPort у Telegram