Web Analytics

Віднайти свою ідентичність: у Харкові запустили освітньо-мемну кампанію на сіті-лайтах 

У Харкові на сіті-лайтах розмістили обличчя українських діячів культури із мемними фразами про них і коротко викладеною цікавою інформацією. 

Як розповіла «МедіаПорту» головна редакторка журналу «Люк» Катерина Переверзева, це спроба показати, як могло б ментально відчуватися місто без нав’язаних росією та СРСР наративів і стереотипів. 

Фото: журнал «Люк»

«Поки процеси деколонізації та перейменування рухаються повільно, ми вирішили самостійно наповнити харківські вулиці постатями, які створювали тут українську культуру. Це про міську ідентичність, яку роками затирали й знищувати, а вона вистояла, попри репресії та заборони», — говорить Переверзева

Фото: журнал «Люк»

За її словами, на сіті-лайтах розмістили загалом 15 різних креативів, із них два присвячені явищам (гаслу «Слава Україні», що виникло в середовищі харківських студентів у 1900 році, коли створювалася Революційна українська партія, та «скрипниківці» - правопису української мови, схвалений у Харкові в 1928 році).

Фото: журнал «Люк»

Інші плакати присвячені діячам української культури, що жили, працювали, творили у Харкові. 

Фото: журнал «Люк»Фото: журнал «Люк»

Катерина Переверзева закливає містян активно фотографуватися біля сіті-лайтів та виставляти світлини в соцмережах. 

Фото: журнал «Люк»

Освітньо-мемна кампанія реалізується в рамках проєкту «Харків, Харків, де твоє обличчя?» громадською організацією «Люк — Медійна Група» за сприяння Ініціативного центру сприяння активності та розвитку громадського почину «Єднання» та фінансової підтримки Європейського Союзу.

Фото: журнал «Люк»Фото: журнал «Люк»

Харків'янин Леонід Брагін створив онлайн-проєкт, присвячений українській культурі — митцям і подіям минулих років і сучасності. Його гасло — «До самоідентифікації через культурно-історичний контекст».

Фото: журнал «Люк»