Web Analytics

У Харкові розроблять систему економії для проїзду в електротранспорті — міськрада

Виконком Харківської міської ради доповнив рішення про встановлення нових тарифів на проїзд в метро, тролейбусах і трамваях: у Харкові обіцяють розробити і впровадити систему диференційованої оплати.  

Таке рішення ухвалили на засіданні виконкому сьогодні вранці, повідомили у прес-службі міськради

Виконком перенесли з 15.00 на 9.00, і представники ЗМІ, окрім працівників муніципальних «Харківських ізвєстій», не потрапили на засідання. Які питання розглядалися на виконкомі, представниця прес-служби Ольга Мірошніченко протягом дня не повідомила. Натомість у мерії розповсюдили коментар Євгена Водовозова. 

Він зазначив, що до мерії вже звертаталися з приводу ведення системи диференційованої оплати. Така діє в Києві. Сьогоднішнє рішення виконкому, за його словами, фактично зобов'язує транспортні підприємства «не вигадувати, чому цього не зробили, а почати підготовку».

«У зв'язку з тим, що це господарська діяльність підприємств, ми доручили підприємствам провести подібні розрахунки та доповісти про варіанти на виконкомі, щоб в подальшому прийняти рішення», — пояснив Водовозов.

Коли може бути введена диференційована оплата, Водовозов не каже. «Не можна казати, піде на це місяць, два чи три. Це може тривати ще довше. Нині вивчаються матеріали, щоб розуміти, які методології використовувати», — сказав заступник мера.

Є системи знижок на разову поїздку, системи з декадними, місячними або річними проїзними квитками тощо, додав він.

Мерія також планує звернутися по допомогу до Харківського національного університету міського господарства. На думку Водовозова, фахівці університету можуть дослідити європейський досвід, висунути пропозиції щодо механізмів врахування кількості поїздок, введення електронного квитка.

Введення системи знижок вимагають представники громадськості. Це питання порушували члени «Харківського антикорупційного центру», які оскаржили рішення виконкому про підвищення тарифів. 

Читайте MediaPort у Telegram