У Харкові придбають нові автобуси для маршрутів, кинутих перевізниками — міськрада

Депутати Харківської міської ради надали згоду на придбання для міських маршрутів 150 нових автобусів виробництва Туреччини.

Рішення щодо автобусів ухвалили на сесії Харківської міськради 21 квітня.

Як розповів заступник міського голови Євгеній Водовозов, йдеться про 150 нових автобусів виробництва турецької компанії Karsan. Планують купувати два види автобусів: восьмиметрові — стандартні, але з низькою підлогою, та шестиметрові.

«Аналогів шестиметрових автобусів з низькою підлогою — аж цілих три штуки у світі. Чи чотири, не більше. Щодо восьмиметрових ще йдуть перемовини, — зазначив Водовозов.

Автобуси курсуватимуть, зокрема, на маршрутах, які кинули приватні перевізники.

«80% маршрутів були кинуті приватними перевізниками. Перші два дні червоної зони показали, що кілька автобусів, на яких і їздять так в основному люди пільгового контингенту, водіїв яких ще й оштрафували, з'їхали з маршруту. Але нові автобуси їздитимуть по всьому місту, не тільки на околицях. Наприклад, є маршрут №89 по вулиці Пушкінській, від проспекту Гагаріна до парку Горького, який затребуваний. У цій ситуації ми не займаємося бізнесом, ми говоримо про соціальне замовлення, перевезення людей до лікарень, на роботу», — заявив Водовозов.

У проєкті рішення йдеться про придбання техніки в лізинг у термін не більше ніж п’ять років. Запланована сума — 430 млн грн. Проте, уточнив Євгеній Водовозов, у мерії вказали її як максимальну і розраховують витратити менше.

«Ми поставили граничний авансовий платіж — 20%. Ми уже зараз розуміємо, що не сплатимо понад 10% авансового платежу», — додав Водовозов.

Фото: проєкт рішення Харківської міськради щодо надання згоди на придбання автобусів

Згоду на придбання надали комунальному підприємству «Салтівське трамвайне депо».

Під час обговорення депутат «Блоку Світличної «Разом» Дмитро Булах зауважив, що вважає придбання автобусів передчасним.

«Мені здається, що це рішення дещо передчасне. Саме зараз розробляється Стратегія сталої мобільності в місті, і після розробки цієї стратегії можна буде розуміти, скільки яких автобусів нам потрібно», сказав він.

На це Євгеній Водовозов відповів: «Ми можемо чекати на розробку будь-якої стратегії. Проте поясніть це мешканцям Филипівки, Великої Данилівки тощо… Вулиця Світла, вулиця Балакірєва — там, де іншої альтернативи немає».

Під час голосування проєкт рішення підтримали 63 депутати. Ще один проголосував проти, троє утрималися.   


8 квітня Харківська міськрада підписала з компанією Karsan меморандум, за яким планується запустити в місті виробництво автобусів. Також передбачається придбати близько 500 автобусів та створити муніципальну систему перевезень.

Фото на головній: Telegram/Ігор Терехов

Якщо Ви виявили помилку у тексті — виділіть її курсором та натисніть "Ctrl + Enter". Дякуємо Вам за уважність та ввічливість.
Орфографическая ошибка в тексте:
Чтобы сообщить об ошибке автору, нажмите кнопку "Отправить сообщение об ошибке". Вы также можете отправить свой комментарий.