Web Analytics

У Харкові додали нові маршрути наземного транспорту

З 31 травня в Харкові відновлюють роботу ще два автобусні маршрути та один тролейбусний, з 1 червня — три тролейбусні. Також є зміни у наявних маршрутах міського транспорту.

Про поновлення руху повідомили у пресслужбі Харківської міськради.

З 31 травня почнуть курсувати автобуси:

  • №147: бул. Грицевця — пр. Героїв Харкова — вул. 12 Квітня — пр. Олександрівський — ринок ХТЗ м пр. Архітектора Альошина — пр. Героїв Харкова — бул. Грицевця;
  • №233: медкомплекс (602-й м/р) — Салтівське шосе — вул. Віринська — станція метро «Київська».

Також зміниться маршрут автобусів:

  • №78: пл. Конституції — вул. Сумська — вул. Динамівська — вул. Новгородська — пр. Науки — вул. Ахсарова м пр. Людвіга Свободи — пр. Перемоги;
  • №263: пр. Ювілейний (602 м/р) — вул. Гвардійців Широнінців — вул. Героїв Праці — вул. Шевченка — вул. Матюшенка — Журавлівський узвіз — вул. Весніна — вул. Сумська — вул. Динамівська — вул. Новгородська — пр. Науки — вул. Ахсарова — пр. Людвіга Свободи — пр. Перемоги — вул. Клочківська.

Автобус №33, який ходив від станції метро «Держпром» до вул. Астрономічної, з 31 травня тимчасово не курсуватиме.

Також запрацював тролейбусний маршрут №267: парк «Зустріч» — вул. Харківських Дивізій — пр. Героїв Харкова — пр. Льва Ландау — пр. Ювілейний — станція метро «Академіка Барабашова».

Фото: city.kharkov.ua

31 травня у міськраді анонсували запуск ще трьох тролейбусних маршрутів з 1 червня:

  • №45: вул. 12-го Квітня — пр. Героїв Харкова — вул. Роганська (інтервал — 18-20 хвилин);
  • №46: вул. 12-го Квітня — пр. Героїв Харкова — б-р Грицевця — мікрорайон «Горизонт» (інтервал — 18-20 хвилин);
  • №49: вул. Університетська — пр. Гагаріна — Мереф'янське шосе — Сімферопольське шосе — вул. Тернопільська — вул. Кутаїська (інтервал — 47-50 хвилин).

Після відновлення тролейбусного маршруту №46 з 1 червня також перестане ходити автобус №147.

У Харкові також планують продовжити будівництво метрополітену, заявив міський голова Ігор Терехов на зустрічі з представником Європейського банку реконструкції та розвитку.

У мерії нагадують, що проєкт будівництва електродепо та нових станцій Олексіївської лінії у бік вул. Одеської затвердили ще до війни, оголосили всі необхідні тендери. Будівництво мало стартувати навесні, але через розв'язану Росією війну конкурсні процедури сповільнилися. Наразі тривають перемовини з учасниками тендеру, які мають підтвердити свою подальшу участь.

За словами Терехова, кошти лежать на рахунках, і їх скерують на будівництво, як тільки дозволить воєнна обстановка роботу. Наразі ж міськрада хоче внести зміни до проєктної документації — зокрема щодо будівництва депо на станції «Перемога».

«Ворог обстрілював наші депо, постраждала певна кількість складів метрополітену. Тому з метою безпеки проєкт необхідно змінити та пустити депо під землею. Ми повинні врахувати досвід, отриманий під час війни», — пояснив мер.


З 16 травня у Харкові частково запустили наземний транспорт: тролейбуси, трамваї та автобуси. Пізніше ще додали низку маршрутів. 

Метрополітен знову запрацював 24 травня після трьох місяців простою. Від початку війни його використовували лише як укриття від російських обстрілів. У підземці обіцяли, що потяги ходитимуть кожні 10-15 хвилин — залежно від лінії.