Web Analytics

Поповнилися «на мільйони»: у міськраді пояснили, чому Е-ticket ще не популярний в метро

Частка користування єдиним електронним квитком у харківському метрополітені не перевищує 10%.

Про це на комісії з питань транспорту, зв’язку і екології Харківської міської ради повідомив директор Департаменту інфраструктури Сергій Дульфан.

«Частка E-ticket в метрополітені не перевищує сьогодні 10%. Через це — черги під старими валідаторами і таке інше. У наземного електротранспорту частка вища — вона сягає десь 40%», — сказав Дульфан.

Пасажири неактивно користуються новою системою в підземці в тому числі через те, що сплачують проїзд «старими» картками, які поповнили перед останнім підвищенням, пояснив Дульфан.

«Напередодні впровадження E-ticket дуже великі були обсяги поповнення старих карток. Тому що прийнято рішення — ті кошти, які залишаться на старих картках, дамо можливість людям виїздити за тими тарифами, які діяли на час поповнення. Внаслідок цього у метрополітену був майже двомісячний збір виручки, що призвело до божевільного обсягу податків», — сказав директор департаменту.

«На сьогодні основний обсяг поїздок йде за старими картками. Я гадаю, їх не виїздять і за пів року... Там мільйони були внесені, мільйони!» — додав Дульфан. 

За його словами, весь рухомий склад електротранспорту вже обладнали валідаторами E-ticket, пільговикам продовжують видавати картки.

«Майже усі виші, не тільки виші, а й навчальні заклади — школярі та студенти на 95% картками вже забезпечені», — сказав він. 


Саме масовим поповненням за старим тарифом перед підвищенням проїзду пояснював збільшення збитків метро на сесії міськради у жовтні Геннадій Кернес.