Web Analytics

«Київстар» зазнав хакерської атаки — заява компанії

Абоненти Kyivstar не мають зв'язку та доступу в інтернет через технічний збій, спричинений хакерською атакою. 

Про це йдеться у заяві компанії 12 грудня. 

«Сьогодні вранці ми стали мішенню потужної хакерської атаки. Вона спричинила технічний збій, у результаті якого тимчасово недоступні послуги: мобільного зв’язку; доступу в інтернет. Звісно, для нас це — виклик. Але зараз для фіксації обставин та наслідків протиправного втручання у діяльність мережі ми: залучили представників правоохоронних органів та спеціальних державних служб; працюємо над усуненням наслідків для якнайскорішого відновлення зв’язку», — повідомляє Kyivstar.

Персональні дані абонентів не скомпрометовані, запевняє оператор. 

«Ми щиро перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння. Наша команда обов’язково надасть компенсацію тим абонентам, які не мали зв'язку або не могли скористатися нашими сервісами», — сказано у заяві. 

@mediaport_ua Найбільший оператор телекомунікацій України #київстар #kyivstar вранці 12 грудня зазнав #кібератака. Абоненти не мають мобільного зв’язку та інтернету. Як збій позначився на роботі сервісів в Україні та на Харківщині — слухайте у рубриці #топтема ♬ оригінальний звук - mediaport_ua

Компанія Vodafone Ukraine повідомляє про велику кількість звернень від абонентів «Київстар» до кол-центрів щодо послуги нацроумінгу.

«На нашому боці послуга працює коректно. Принаймні бачимо абонентів lifecell, зареєстрованих у нашій мережі за допомогою послуги національного роумінгу. Так само абоненти Vodafone можуть реєструватися в мережі іншого оператора, наразі це також тільки мережа lifecell. Ми вже повідомили про це колегам з Київстар, залишаємось на зв'язку і бажаємо якнайскоріше повернутися в стрій», — йдеться у дописі Vodafone. 

Про масовану DDoS-атаку також повідомив співзасновник Monobank Олег Гороховський. «Об'єкт атаки: точки входу на Amazon (Банки, сайт). Все під контролем», — написав він. 

Блок новин за темою